بهترین شهربازی های تهران

شهربازی، شهری برای بازی

تو این مقاله سعی کردیم 7 تا از بهترین شهربازی های پرطرفردار تهران رو براتون بیاریم و تا جایی که میشه بهتون نشون بدیم که شهربازی انتخابی شما مناسب برای زمان و گروه انتخابی شما هست یا خیر؟
تا حالا از خودتون پرسیدید که چرا شهربازی؟ اصن چرا باید بریم شهربازی؟ جامعه امروزی پر شده از دغدغه های کوچیک و بزرگ که سن و سال نمیشناسه، تخلیه انرژی های منفی و حتی بالا بردن آدرنالین بدنتون کمکی هست برای بهتر زندگی کردن تو این شهر شلوغ. شاید با خودتون بگید که از سن و سال ما گذشته! اما باید بهتون بگم که کاملا در اشتباهید.
هیجان هم گوشه از پیشرفت علم و تکنولوژی رو گرفته و این در حالی است که شما با هر سنی میتونین بهترین تفریحات همراه با هیجان را در پایتخت ایران تجربه کنید.

بهترین شهربازی های تهران

 

از معدود جاهایی که میشه با هرکسی خوش گذروند، بدون در نظر گرفتن اینکه با خانواده هستید یا با دوستانتون، و یا حتی رنج سنی گروهی که باهاش همراه هستید، فقط کافیه بدون فکر، از فضایی که هستید لذت ببرید و زیباترین لحظه هاتون رو رقم بزنید.
خیلی وقت ها شده، مسافرانی که به تهران سفر میکنند، یا حتی ساکنین خود این شهر به دنبال بهترین شهربازی های تهران میگردند، واضح است که ما از پایتخت کشورمان، قطعا انتظار بهترین شهربازی ها را حداقل در کشور خودمان داریم،
پس در ادامه بهترین شهربازی های سرباز و سربسته تهران را برای شما با امکاناتش توضیح میدیم تا بتونین با کمک جاکجاست یک شب به یاد ماندنی رو برای خودتان و دوستانتان و یا حتی خانواده تون رقم بزنید.

 شهربازی ارم:

قطعا هرجای ایران باشید اسم این شهربازی به گوشتان خورده است، ارم به عنوان بهترین شهربازی تهران شناخته شده است، این شهربازی مناسب برای تمامی سنین می باشد، به گونه ای که شما حتی با میانسالان خود میتونین به این شهربازی بروید و فعالیتی خاص مخصوص به خود برای انجام دادن داشته باشید.

بهترین شهربازی های تهران

 

علاوه بر تمامی وسایل بازی، شما میتوانید در فضای سبز این شهربازی بساط پیک نیک خودتان را داشته باشید و از منظره دریاچه لذت ببرید و یا حتی اگه علاقمند به ماهیگیری و قایقرانی هستید، حتما سری به ورودی این دریاچه بزنید.

بهترین شهربازی های تهران

موزه پول، لونا پارک، سالن بولینگ، باغ وحش از دیگر امکانات این شهربازی می باشند که شما میتوانید از آنها اسفتاده کنید.
ساعت کاری شهربازی ارم:
شنبه تا پنجشنبه: 17 الی 24
جمعه و روزهای تعطیل: 14 الی 24

آدرس شهربازی ارم:

تهران ،کیلومتر ۴ اتوبان تهران-کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری کنارگذر راست، پل اتوبان شهید باکری

 شهربازی دریاچه چیتگر

شهربازی دریاچه چیتگر را هم میتوان جزو بهترین شهربازی های تهران به حساب آورد. در این دریاچه، شما علاوه بر چشم انداز زیبایی که در طی روز مشاهده می کنید، میتوانید با امکانات تکمیلی این شهربازی اوج هیجان را تجریه کنید.

بهترین شهربازی های تهران

دریاچه چیتگر به عنوان یکی از کامل ترین مراکز تفریحی تهران به شمار می آید. زیپ لاین، دوچرخه سواری، اسکیت هوایی، سافاری وحشت، کارتینگ، شهربادی و سیرک از جمله تفریحات این دریاچه می باشد.

بهترین شهربازی های تهران

ساعت کاری دریاچه چیتگر

استفاده از بوستان جنگلی و دریاچه چیتگر از ساعت 6 صبح الی 12 شب می باشد اما برای استفاده از امکانات تفریحی این دریاچه باید مطابق ساعت های زیر عمل کنید.
روزهای هفته: 15:30 تا 22
اخرهفته و تعطیلات: 10 تا 22

بهترین شهربازی های تهران

 

سرزمین عجایب

این شهربازی به عنوان معروف ترین و بهترین شهربازی سرپوشیده تهران شناخته می شود، همچنین برای همه سنین برنامه ها و بازی هایی منحصر به فرد را در نظر گرفته است.

بهترین شهربازی های تهران
سرزمین عجایب به عنوان اولین شهربازی کارتی در تهران نیز در شناخته می شود که حدود 300 بازی مخصوص کودکان دارد و بازی هایی نظیر بولینگ و بازی های کامپیوتری خود را به بزرگسالان اختصاص داده است. این شهربازی با محیطی رنگارنگ و شاد بستری بسیار مناسب را برای کودکان شما فراهم کرده است.

آدرس شهربازی سرزمین عجایب

بلوار اشرفی اصفهانی، قبل از پل شهید همت، مرکز خرید تیراژه

ساعت کاری سرزمین عجایب

شنبه تا چهارشنبه ۱۶ الی ۲۴
پنجشنبه ۱۴ الی ۲۴
جمعه و روزهای تعطیل ۱۲ الی ۲۴

شهربازی بسیج

شهربازی بسیج نیز از بهترین شهربازی های شرق تهران شناخته میشد که در چندین سال اخیر فعالیت نداشته و تهرانیان ساکن در شرق، امیدی به بازگشایی مجدد این شهربازی نداشتند.

بهترین شهربازی های تهران

اما در سال اخیر این شهربازی مجدد افتتاح شده و در حال حاضر جزو بهترین و مشهورترین شهربازی های تهران به شمار میرود.
به روزرسانی بازی های بسیح نیز جانی دوباره به این صنعت بخشیده که شما میتوانید با هر سنی، از بازی در این شهر بازی لذت ببرید.
ساعت کاری شهربازی بسیج:
هر روزه 6 عصر الی 2 بامداد
آدرس شهربازی بسیج:
تهران – اتوبان افسریه، نبش شهید محلاتی، شهربازی پارک بسیج

بهترین شهربازی های تهران

 

بهترین شهربازی های تهران

شهربازی بیلینو

به جرات میتوان گفت این شهربازی، از بهترین و متفاوت ترین شهربازی های تهران است که میتوانید با رفتن به این شهربازی، تجربه ای متفاوت را برای کودکان خود رقم بزنید.

بیلینو به عنوان اولین پارک عمرانی ایران و اولین شهربازی تخصصی شناخته میشود که علاوه بر کودکان، فضایی مناسب برای بزرگسالان نیز در نظر گرفته می شود. در بیلینو، کودکان شما میتوانند با وسایل خانه سازی در ابعاد کوچک به ساختمان سازی با مصالح واقعی اما بدون خطر بپردازند. بازی با وسایلی مانند بیل مکانیکی، جرثقیل، ماشین خاک برداری و حتی دستگاه هایی مانند جابجایی توپ و ماشین حمل الوار از جمله تجربه های به یاد ماندنی این شهربازی است.

 

بهترین شهربازی های تهران

آدرس شهربازی بیلینو:

تهران، میدان پونک، فاز یک بوستان نهج البلاغه
ساعت کاری شهربازی بیلینو:
3 بعدازظهر الی 10 شب

شهربازی ژوپیتر

این شهربازی نیز جزو برترین و بهترین شهربازی های تهران شمرده میشود، از دلایل برتری این شهربازی میتوان به قرارگیری این شهربازی در مرکز خرید کوروش اشاره کرد.

در این شهربازی 110 بازی مخصوص کودکان و بزرگسالان قراردارد که می توانید از آن ها استفاده کنید، ورود به شهربازی کاملا رایگان بوده و شما می توانید از امکانات رفاهی آن استفاده کنید.

بهترین شهربازی های تهران

ساعت کاری شهربازی ژوپیتر
شنبه تا چهارشنبه :۱۱ الی ۲۳:۳۰
روزهای پنج شنبه و جمعه تا ۲۴
آدرس شهربازی ژوپیتر:

تهران، بزرگراه ستاری شمال، بالاتر از خروجی شهید حکیم، مجتمع تجاری فرهنگی کوروش، طبقه دوم، شهربازی ژوپیتر

شهربازی پارک پرواز

این شهربازی کوچک در بوستان پرواز قرار دارد و میتواند انتخاب مناسبی برای افراد محلی باشد. وسایل این شهربازی مناسب کودکان شما می باشد. ازجمله امکانات این شهربازی میتوان به وسایل بازی بادی و همچنین وسایل برقی ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

بهترین شهربازی های تهران

آدرس شهربازی پرواز

سعادت‌آباد، بالاتر از چهارراه سرو، میدان بهرود، جنب مجتمع تجاری پرواز
ساعت کاری شهربازی پرواز
12 ظهر الی 12 شب